The first day of the rest of my life.

Det här är första blogginlägget jag skriver här i min blogg "FAB to FAB". Anledningen till att jag har startat den här bloggen är för att jag vill att ni ska få följa med och läsa om hur jag kämpar för att gå från "FAT" till "FAB". Dock kommer jag att försöka vara anonym så länge som går här i bloggen, framför allt för att kunna ge er en så rak bild som möjligt av mitt liv.

Som en klyscha så börjar det nya livet imorgon, som ett nyårslöfte med en skillnad. -Jag kommer att hålla det. Innan året är slut har jag gått ner minst 25 kilo, och vara fan så mycket snyggare!
Så, är ni med mig?


Bilden är suddig, men ni ser nog vad det står ändå...

Kommentarer
Postat av: D

japp jag är med dig! you can dooo it!!

2009-12-31 @ 15:50:14
Postat av: Anonym

you can doo iiiiiiiiiiiit!!!

2009-12-31 @ 15:52:21
Postat av: Anonym

Håller tummarna för dig! Hoppas du klarar det!

2010-01-02 @ 02:55:03
Postat av: carro

är med dig!

2010-01-04 @ 16:07:30
Postat av: Anonym

Fan va great :) Jobba på! Jag är i typ samma sits själv, började på 99 kg, nu väger jag 87 :) och är on my way down, fast det går segt för tillfället.

2010-01-12 @ 19:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0