Dag 10

Sådär, då har det gått tio dagar av min "tänka på vikten"-tid. Jag har gått ner sju hekto av att bara tänka mer på vad jag äter, men imorgon startar själva dieten. Självklart fortsätter jag med min matdagbok;

Frukost
En kopp te (jag vaknade sent)

Lunch
Pannbiff och stekt potatis
Ett glas mjölk

Middag
Fruktsallad

Övrigt:
En bit choklad

Slutsats: Jag vet inte om det är för att jag är nöjd över viktminskningen, men dagens matintag känns ändå ganska bra! Jag borde ha ätit lite mer mat, men godkänt får jag i alla fall!


 


Observera att jag aldrig skulle ge mig själv ett IG, då man alltid har rätt att unna sig mat. Mat ska absolut inte vara något dåligt så det ska krävas mycket för att inte godkänd. Däremot ger jag mig själv dessa betyg efter att även ha jämfört med min diet, motion, tid och möjligheter för att äta rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0