Dag 4

Då är det alltså dags att rapportera för dag 4. För er som undrar; även om det inte har gått så lång tid så har det börjat märkas vissa förändringar vad gäller vikten ändå. Det gillar vi!


Frukost

Två knäckemackor med ost och purjolök
Ett glas mjölk
En apelsin

Lunch
Makaroner, korvstroganoff och sallad
Två glas mjölk

Middag
Två knäckemackor
En apelsin
Ett glas


Slutsats: Det här börjar gå bra! Nu är jag inne på dag 4 och allt flyter på som det ska. Idag har jag ätit ungefär lika bra som de andra dagarna! Dagens absolut enda minus var väl den varma chokladen, fast å andra sidan; det är vinter och jag förtjänar det. (Efter det att jag börjar med själva dieten så är det däremot ett big NO NO.)


 



Observera att jag aldrig skulle ge mig själv ett IG, då man alltid har rätt att unna sig mat. Mat ska absolut inte vara något dåligt så det ska krävas mycket för att inte godkänd. Däremot ger jag mig själv dessa betyg efter att även ha jämfört med min diet, motion, tid och möjligheter för att äta rätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

go girl! Du kommer klara det :) Jag ska också gå ner, vill väga 40 kg :)

2010-01-04 @ 20:54:18
URL: http://vctorias.blogg.se/
Postat av: mathilda

Okej. Intressant, hur kommer det sig att du väger så mkt då? Släktdrag, sjukdom?

2010-01-04 @ 21:06:11
URL: http://tthisisreal.blogg.se/
Postat av: albana

jag har ett tips, 1 du ska äta frukost, mellanmål, lunch, mellanmål och middag, för du måste balansera kroppens närings intag, 2 gå minst 60 minuter varje dag, 3 efter att du har börjat balansera så kanske ( det beros på vilka gener man har ) kan man då äta nästan vad som helst / jag säger detta pga jag försöker också gå ner i vikt , vill att du lyckas !! lycka till !

2010-01-05 @ 17:35:19
URL: http://albanaukas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0