Dag 5

Förlåt mig bloggen, ty jag har syndat! Idag när jag var på bio (såg för övrigt Sgerlock Holmes) smällde jag i mig läsk, popcorn och godis. Illa, illa. Det är bara att ta nya tag, och imorgon får jag gå ut på en promenad som straff...

Frukost
-

Lunch
Kycklingwok och pasta
Till detta; två glas cola


Middag

-

Övrigt:
En mugg med Cola, popcorn och Godis.

Slutsats: AJ AJ AJ. Två missade mål (Frukost pga att det blev så nära in på lunchen i vilket fall som helst, och middag för att jag var mätt efter bion) och dessutom blev de "ersatta" onyttigheter. Sucks!



Observera att jag aldrig skulle ge mig själv ett IG, då man alltid har rätt att unna sig mat. Mat ska absolut inte vara något dåligt så det ska krävas mycket för att inte godkänd. Däremot ger jag mig själv dessa betyg efter att även ha jämfört med min diet, motion, tid och möjligheter för att äta rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0