Dag 7

Shiiiit, det har gått en vecka av min nedtrappning vad gäller mat, och jag har bara tre dagar kvar. Sen är det dieten som gäller! Har jag lyckats idag då?


Frukost:
4 korvar
Ett glas vatten

Lunch/Middag
En Kotlett, en och en halv potatis och sås.
Till detta: Kolsyrat vatten

Övrigt
En halv chokladboll + Varm choklad


Slutsats: Jag är nöjd! Nog för att jag missade lunch, men under shoppingen där jag tog en fika på stan så åt jag ju bara halva chokladbollen, DET är värt cred, haha! Dessutom har jag varje dag i fem dagar gjort minst 100 sit ups, vilket innebär att jag än så länge har gjort 500 sit-ups! Inte mycket kanske, men alltid något!


Observera att jag aldrig skulle ge mig själv ett IG, då man alltid har rätt att unna sig mat. Mat ska absolut inte vara något dåligt så det ska krävas mycket för att inte godkänd. Däremot ger jag mig själv dessa betyg efter att även ha jämfört med min diet, motion, tid och möjligheter för att äta rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0