Dag 8

Det här går fan bra, Jag kommer att bli smal på nolltid! Okej, nu är ju inte det faktum att bli smal det viktigaste (who am I kidding?), det kommer att vara skönt att exempelvis gå på mina danslektionerutan att få ont i knät, kunna prestera bättre i vardagen och helt enkel må bättre. Mår man bra, så ser man bra ut!


Brunch
Bacon, Stekt ägg, stekt potatis
Ett glas vatten

Middag
Tacos med massor av grönsaker
Två glas cola

Övrigt
En clementin


Slutsats
: Jag är nöjd! Det är trots allt fredag, och med tanke på att colan stod på bordet ett bra ag så hade det kunnat bli både fyra, fem och sex glas, men det blev det inte! Det kanske faktiskt är så att självdiciplinen börjar komma lite smått? Eller är det helt enkelt därför att min första "Veckans resultat" ska läggas upp på Söndag? Who knows...


Observera att jag aldrig skulle ge mig själv ett IG, då man alltid har rätt att unna sig mat. Mat ska absolut inte vara något dåligt så det ska krävas mycket för att inte godkänd. Däremot ger jag mig själv dessa betyg efter att även ha jämfört med min diet, motion, tid och möjligheter för att äta rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0