Dag 9

Tiden går fort! Idag har varit en typisk "unna sig"-lördag med både lunch på stan och mys på kvällen. Smällar man får ta helt enkelt, det här är ju min sista vanliga helg på länge. Sen blir det ett antal diethelger om man säger så! (Jag börjar ju med LCHF på måndag)

Frukost
Jag var så mätt efter tacosen från igår så det blev ingen frukost!

Lunch
Kebabsallad och bröd
Två glas saft

Middag
En portion med pannbiff, potatis och sallad.
Ett glas mjölk.

Övrigt
En skål med chips (såndär liten, som man äter smågodis ur alltså!)
Ett glas cola

Slutsats: Inte världens bästa dag, kostmässigt sätt. Men jag har varit väldigt aktiv idag istället!



Observera att jag aldrig skulle ge mig själv ett IG, då man alltid har rätt att unna sig mat. Mat ska absolut inte vara något dåligt så det ska krävas mycket för att inte godkänd. Däremot ger jag mig själv dessa betyg efter att även ha jämfört med min diet, motion, tid och möjligheter för att äta rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0