GO KENZA!

Nu på senaste tiden har det varit väldigt mycket tjat om hur extremt lika vissa skor från "Wildflower by Kenza" är jämfört med skor från exempelvis Gucci eller Steve Madden. Många menar att Kenza har kopierat skorna rakt av, och i kissies blogg blev hon dessutom utnämnd till årets copycat. -Visst, skorna är onekligen lika andra, men som Kenza själv uttryckte det i sin blogg så är det faktiskt företaget hon har designat för som gjort de sista justeringarna på modellerna. Så med risk för att låta som ett galet Britney-fan; LEAVE KENZA ALONE!

Jag är faktiskt väldigt tacksam över att man kan få ett par snygga heals utan att betala multum för det. Go Kenza!


Tycker ni att det är fel att skorna är lika andra designers?


Kommentarer
Postat av: eLi

JAA!

2010-01-02 @ 01:46:03
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/
Postat av: Maya Melissa Arfvidson

Det finns ju massor med andra som kopierar varandra, massor med andra klädkedjor. Förstår inte varför det ska bli ett sånt jävla liv när Kenza gör det, jag menar sådant händer hela tiden? Sv: Joo.. väldans svårt kommer det bli :P

2010-01-02 @ 10:27:31
URL: http://mayamelissa.blogg.se/
Postat av: BEKA

Jag kan tycka att skorna är väldigt lika Steve Maddens osv, men jag känner lite samma sak som du; snygga skor för lite pengar! Dessutom så var det som hon själv nämnde att det finns redan tusen kopior av dyrare skor sedan tidigare! Jag tror inte att det var det hon tänkte på när hon gjorde skorna från början, men jag känner också: LEAVE KENZA ALONE! :)

2010-01-02 @ 23:51:17
URL: http://chasethesun.blogg.se/
Postat av: FUN & FEARLESS IN BARCELONA

SV: Hihi, det har varit ett bra år det ska jag inte förneka, men det kan alltid bli bättre ;-D



Ang. Kenza-skorna så tycker jag att folk förstorar upp det... de stora modekedjorna gör ju så hela tiden... Zara, Mango, H&M osv... så jag tycker inte det är ngt nytt direkt :-) Folk vill bara gnälla

2010-01-03 @ 01:30:20
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0