Sista dagen i frihet

GOOOOOD MORGON!

Nu har jag börjat piggna till, så gott som går med tanke på att jag är helt genomförkyld. Alldeles strax är det dags för första veckovägningn, men med tanke på allt jag åt igår så är jag ju lite nervös, haha!

Vad ska jag göra annars idag då? Förmodligen blir det bara till att ta det lugnt. Imorgon börjar ju skolan så jag får fira min sista dag i frihet (innan sporlovet). CHILL, med andra ord. För jag väntar mig definitivt ingen mjukstart i skolan, vi kommer att ha två inlämningar och minst två prov de första veckorna. Sen kommer det, som vanligt, bara att bli fler...



www.jjuliees.blogg.se

Kommentarer
Postat av: CandyboX collector - nu 774 unika tablettaskar !

USCH jag får ruggiga rysningar av att tänka på inlämningar och tentor :S



MIN B-uppsats ska in imorn och jag sitter fortfarande och trallar istället för att göra klart det sista. Skjut mig LOL

2010-01-10 @ 13:07:20
URL: http://doberwomann.blogg.se/
Postat av: Maria

Krya på dig!

2010-01-10 @ 21:45:33
URL: http://www.glawe.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0