Utvärdering av Let's Dance!

Vad tyckte ni om Let's Dance nu då? Jag tror att det kan bli en riktigt bra säsong, det är en bra blandning på deltagare. Men eftersom det trots allt var premiär ikväll så passar väl en liten utvärdering?

Mina favoriter under kvällen:

Kvällens bästa nummer: Claudia Galli. Kanske var det på grund av deras låt, men hon var grym ikväll!
Kvällens roligaste: Willy. Man kan ju inte klaga på gubbens utstrålning i alla fall, haha!
Kvällens förvåning: Gudrun Skyman. Aldrig hade jag kunnat tro att hon kunde göra en cha cha SÅ bra.
Kvällens Vackraste: Molly och Jonathan. Jag önskade att de var ihop! Och jag grät nästan...
Kvällens SNYGGASTE:
Elin Kling. Klänningen var lite tråkig för en cha cha, men hon var sjukt snygg!

Jag kommer definitivt att följa Let's Dance nu under våren. Kommer ni?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0